Top 7 alimente esentiale pentru femei

Regimul alimentar echilibrat este piatra de
temelie a unei vieti sanatoase pentru toata lumea
, dar uneori, dieta
difera de la barbati la femei. Cu alte cuvinte, mai multe alimente sunt benefice
atat pentru barbati cat si pentru femei, dar o serie de alimente sanatoase pot
indeplini preocuparile unice de sanatate si cerintele alimentare ale femeilor.
De fapt, in aceasta era a unui volum de munca anormal si a stresului, orice
femeie ar trebui sa aiba mai multa grija de ea insasi. Va insiruim o lista de 7
alimente pe care toate femeile ar trebui sa le consume. Acestea ofera un avantaj
suplimentar corpului dumneavoastra si va vor furniza o nutritie completa,
salvandu-va de probleme cardiace, osteoporoza, cancer de inima si chiar ajutand
la pierderea in greutate. Cititi mai departe care sunt cele 7 alimente
esentiale pentru femei:


1.
Rosiile

Suculente si gustoase, aceste lucruri va vin in minte
cand va ganditi la ele. In afara de a fi gustoase, rosiile sunt bogate in
licopen si joaca un rol important in prevenirea cancerului de san si de col
uterin. Ele, de asemenea, functioneaza ca un puternic anti-oxidant, care va
protejeaza impotriva bolilor cardiovasculare.



Rosiile sunt bogate in anti-oxidanti, vitamina A si C,
care protejeaza ADN-ul de radicalii liberi, ca urmare, sansele de boli legate de
varsta, cum ar fi ateroscleroza si diabetul, sunt reduse. Consumul de suc de
rosii protejeaza impotriva trombozei, o boala in care cheaguri de sange se
formeaza in vasele de sange.


2.
Pestele

Nimic nu este mai important pentru o femeie decat o
seara incantatoare cu somon la cina. Somonul este o mare sursa de acizi grasi
Omega-3 si vitamine. Este scazut in colesterol si contine vitamine, zinc,
magneziu si fier. In afara de somon, sardinele sunt cele care va pot furniza
vitamine si calciu. Potrivit medicilor, numai o singura conserva de sardine
acopera 35% din nevoia dumneavoastra de calciu, 125% de vitamina D si 88% din
necesarul de zi cu zi de seleniu. Seleniul este un antioxidant, care stimuleaza
sistemul imunitar si protejeaza celulele umane.



3.
Laptele

Este o sursa bogata de calciu si vitamina D si ambele
sunt extrem de benefice pentru sanatatea femeilor. Consumul unui aliment care
este o combinatie de elemente nutritive, nu ajuta numai in prevenirea
osteoporozei, dar, potrivit unor studii, aceste produse alimentare pot ajuta
chiar si in apararea impotriva Sindromul premenstrual (PMS). Cand se
administreaza cu fructe si legume, laptele mentine presiunea sangelui si reduce
bolile cardiovasculare. Exista studii suficiente care sugereaza ca un aport
adecvat de lapte are un efect protector impotriva cancerului de san, cat si a
celui colorectal. Citeste si: Adevarul tulburator despre
laptele procesat



4.
Nucile

Un pumn de nuci are capacitatea de a lupta
impotriva  cancerului de san si a osteoporozei. Este o sursa importanta de
acid alfa-linolenic, omega-3 si imbunatateste functionalitatea arterelor, dupa o
masa bogata in grasimi. Potrivit studiilor, consumul de nuci previne dezvoltarea
de calculi biliari. Daca mancati salata sau legume fierte, adaugati un pumn de
nuci iar rezultatul va fi un somn mai bun in timpul noptii. Melatonina, prezenta
in nuci, nu doar induce si regleaza somnul, dar, de asemenea, functioneaza ca un
puternic anti-oxidant.



5.
Fasolea

Acestea sunt nutritive, mai scazute in grasimi si
bune pentru inima. O portie cat o cana de fasole contine 5 grame de fibre, un
sfert din doza zilnica recomandata. Fasolea are un continut redus de grasimi si
este o sursa de proteina fara colesterol. Acesta este motivul pentru care reduce
riscul bolilor de inima atunci cand este inclusa in dieta. Fasolea este o sursa
mare de fotochimice si anti-oxidanti, care fac ca organismul tau sa devina un
luptator impotriva anumitor tipuri de cancer. Aceasta contine carbohidrati, are
un indice glicemic scazut pe care organismul le digera lent. Prin urmare,
fasolea este o alegere buna pentru o femeie care are nevoie de zahar pentru a-si
pastra valorile normale ale glicemiei.



6.
Broccoli

Aceasta leguma lupta in modul cel mai serios
impotriva cancerului. Acesta contine o substanta chimica denumita sulforafan
care face ca celulele canceroase, cum ar fi leucemia, sa se autodistruga.
Incetineste deasemenea, raspandirea cancerului de san. In afara de aceasta, o
cana de broccoli contine 135% din necesarul dumneavoastra zilnic  de
vitamina C. Broccoli-ul proaspat si congelat, este disponibil in piata pe tot
parcursul anului. Pentru a obtine ce este mai bun din el, consumati-l gatit la
abur  sau crud, deoarece gatitul duce la pierderea unei mari cantitati de
vitamina C. Daca nu va place gustul lui, il puteti consuma in salate,
amestecandu-l cu alte legume sau fructe. Citeste si: Broccoli lupta impotriva
cancerului
 si Legumele verzi ne protejeaza de
cancer



7.
Ovazul

Bogat in nutrienti importanti pentru sanatate, ovazul
are un impact pozitiv  asupra sanatatii femeii. Acesta mentine inima
sanatosa, continand vitamina B6, care previne sindromul premenstrual, precum si
modificari ale dispozitiei si imbunatateste digestia. Totodata, normalizeaza
valorile tensiunii arteriale, ferindu-va de hipertensiune. In afara de toate
acestea, ovazul este bogat in acid folic-necesar inainte si in timpul sarcinii
pentru o nastere mai usoara si pentru a preveni orice defecte congenitale ale
fatului. 




 
Forumuri recomandate la
Supereva


 Super Sanatate
>>


Sanatatea femeii



Femeia: frumusete si relaxare



Despre sanatatea familiei mai
cititi


Dictionarul vitaminelor
Lista
neagrã a substantelor chimice care otrãvesc alimentele

Anticonceptionalele hormonale – Mit si
Realitate


Oare ar trebui sa fim cu totii vegetarieni?

Telefonul mobil in atentie
Antibioticele si cancerul de san
Anti-perspirantele si cancerul de
san


Atotputernicul arbore genealogic
Sexul si
alimentele din bucatarie

Vergeturile si tratamentul
lor


S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.