Avantajele folosirii saunei

Printre avantajele mersului la sauna se
numara:



  • Reduce stresul. Functioneaza ca factor de eliberare de
    sub stres, ajutandu-va sa va relaxati si sa va destindeti. Eliberarea
    stresului poate reduce tensiunea, reduce cefaleele si va poate bine-dispune.
    Asta va va face mai productivi, ca sa nu mai spunem ca veti fi si o companie
    mai placuta!
  • La sauna ardeti calorii. Glandele sudoripare produc
    transpiratie, ceea ce necesita energie, de aceea maresc consumul caloric.
    Desigur, sauna nu este metoda principala de ardere a caloriilor, insa sunt o
    sursa de ardere a caloriilor.
  • Stimuleaza sistemul imunitar. Sauna ridica usor
    temperatura corpului, ceea ce produce efecte similare febrei. Asta stimuleaza
    corpul sa lupte impotriva virusilor si a bacteriilor care va pot imbolnavi,
    stimuland astfel sistemul imunitar.
  • Efect vasodilatator. Sauna are si un mic avantaj
    cardiovascular deoarece caldura si aburii fac inima sa lucreze ceva mai mult
    si sa trimita mai mult sange in capilare.
  • Eliberare a toxinelor. Sauna este o metoda eficienta de a
    scapa de toxinele din pe care le ingeram din mediu prin transpiratie; printre
    aceste toxine sunt mercurul, plumbul, sodiul si acidul sulfuric.
  • Reducere temporara a greutatii prin pierderea lichidelor
    Cand faceti sauna, pierdeti o cantitate semnificativa de lichide prin
    transpiratie. Asta poate duce a o pierdere brusca a catorva kilograme, insa
    este vorba numai despre o pierdere de lichide. Atunci cand va rehidratati
    corpul (si trebuie sa consumati lichide inainte, in timpul si dupa sauna),
    greutatea va reveni. Exista anumite sporturi care necesita ca atletii sa aiba
    greutatea intre anumite limite intr-un timp foarte scurt. Acesti atleti
    folosesc adesea sauna ca mod de a pierde rapid in greutate. Trebuie sa
    retineti insa ca nicio pierdere in greutate bazata pe deshidratare nu este
    sanatoasa.

ATENTIE
Folosirea saunei
trebuie sa fie moderata. Sesiunile de sauna trebuie sa dureze numai circa 20 de
minute, din cauza cresterii temperaturii corpului. Iar oamenii mai in varsta,
sau cei care sufera de boli de inima trebuie sa ceara avizul medicului inainte
de a merge la sauna.


Folosirea saunei aduce o varietate de beneficii pentru sanatate, si poate
face parte din diete si din programele de exercitii fizice. Va poate ajuta sa va
mentineti greutatea, va poate scapa de toxinele din corp, mentine tenul curat si
luminos si ajuta la reducerea stresului. Sauna este o metoda eficienta de
mentinere a sanatatii, daca este folosita corect si cu moderatie.


Va recomandam sa mai cititi despre Cure de
sanatate



 
Forumuri recomandate la Supereva


 Super Sanatate
>>

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.