20 de alimente care te ajuta sa slabesti

Cu ajutorul acestor alimente vei reusi sa mananci bine, sanatos si in plus,
vei si slabi.



  1. Carnea de vita te poate ajuta sa dai cateva kilograme jos. Femeile care au
    urmat o dieta care continea carne de vita au slabit mai mult decat cele care
    care au consumat la fel de multe calorii dar mai putina carne.
  2. Consuma multe alimente facute la grill sau fierte, salate, legume si
    spanac. Acestea nu ar trebui sa lipseasca din farfuria ta.
  3. Ouale nu iti vor rani inima, ci te vor ajuta sa scapi de cativa centimetri
    in plus. Femeile care au avut o dieta la micul dejun cu oua si paine prajita
    cu gem au slabit de doua ori mai mult decat cele care au consumat aceleasi
    calorii dar fara oua.
  4. Ovazul are cea mai mare satietate din toate alimentele. El se digera usor,
    as aca au un impact mic asupra nivelului de zahar din sange.
  5. Lintea este bogata in proteine si fibre solubile, doi nutrientri care
    stabilizeaza nivelul zaharului din sange. Sunt multe varietati de linte, insa
    cele galbene si rosii se gatesc cel mai repede (intre 15 si 20 de minute).
  6. Fructele de padure, o surprinzatoare sursa de proteine si 18 amino-acizi.
    Le puteti combina cu stafide si alune.
  7. Pestele nu ne protejeaza doar inima, el ne va subtia si talia. Acizii
    grasi Omega-3 inbunatatesc sensibilitatea insulinii-care ajuta la construirea
    muschilor si scaderea burticii. Opteaza pentru somonul salbatic, care contine
    mai putini poluanti.
  8. Un mar pe zi poate tine greutatea sub control. Merele au multe fibre-4 sau
    5 grame pe mar si antioxidanti.
  9. Mananca pasta ca si cum mananci orezul. O poti combina foarte bine cu
    broccoli, morcovi, ciuperci si ceapa.
  10. Afinele sunt mai bune decat toate fructele de padure. Ele au cel mai mare
    nivel de antioxidanti si contin 3.6 grame de fibra pe cana. Le poti amesteca
    cu incredere in cerealele cu iaurt sau lapte.
  11. Untul de migdale poate scade indexul glicemic din paine. Incearca si
    inlocuieste-l cu untul de arahide.
  12. Grenadinele sunt bogate in antioxidanti, slabe in calorii si bogate
    in fibre. Mananca cat mai multe seminte din acest fruct si cu siguranta iti
    vor inbunatati dieta.
  13. Chili (ardei iuti) va arde extra caloriile din corpul tau timp de 20 de
    minute dupa ce l-ai consuma. Foloseste-l cat de des poti, la pasta, supe si
    multe altele.
  14. Iaurtul mentine nivelul de zahar din sange stabil. Inlocuieste maioneza cu
    iaurtul light. Il poti de asemenea combina bine si la salate cu putin suc de
    lamaie.
  15. Boabele de quinoa pot fi inlocuite cu orezul. 1/2 de cana de boabe de
    quinoa, 2/3 de apa si 1/3 de suc de portocale, toate lasate la fier 15 minute.
    Cand este gata mai  adauga cateva stafide, alune si mancvarea este gata.
  16. Sardinele sunt bogate in proteine si supra-incarcate cu acizi grasi
    omega-3. Daca nu iti place gustul de peste, pune-le in lapte timp de o ora si
    gustul va disparea.
  17. Tarhonul este un ingredient foarte bun, si il poti folosi la diverse
    feluri de mancare, precum salate sau pui.
  18. Lasa la o parte branza fara gust pentru diete si foloseste parmezanul
    adevarat. Este foarte savuros si te mai si ajuta sa scapi si de grasime.
  19. Nu lasa grasimea unui avocado sa te sperie (29 de grame)-tocmai aceasta te
    ajuta sa slabesti.
  20. 20.Uleiul de masline la fel ca si avocado contine o grasime sanatoasa, in
    acest fel vei creste puterea antioxidantilor din legumele pe care le
    folosesti.

5 diete cu rezultat
garantat recomandate de Supereva.ro




  Forum unde comentam cu placere si ne
sustinem


 Diete si iar Diete

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.