Despre oua, colesterol si slabire

Despre oua, colesterol si slabire

Nu mâncați ouă? Dacă nu, poate doriți să luati în considerare adăugarea acestei proteine in dieta dvs..

Ouăle și diabetul

Îmi plac ouăle! Voua nu? Un studiu recent efectuat pe consumul de oua al persoanelor fizice cu diabet de tip 2, te provoaca sa reconsideri  ouăle pentru micul dejun.

Studiul

140 de persoane supraponderale au participat la acest studiu și au fost împărțite în 2 grupe, grupa 1 a fost un grup cu un consum mic de oua, mai putin de 2 oua pe saptamana, grupa 2 a fost un grup ce consuma cate 2 oua pe zi, 6 zile din 7, timp de 3 luni. Sudiul a fost realizat persoanelor cu pre-diabet sau diabet de tip 2.

Participantii la studiu au primit educație nutrițională lunar pentru produsele alimentare luand in considerare diabetul, și le-a fost recomandat să se concentreze pe grasimile bune nesaturate vs grasimile saturate.

Rezultate

Acest studiu a constatat că nu a existat nici o diferenta semnificativa intre colesterolul bun "HDL" între grupuri. Iar cei care au fost in grupul cu un consum mare de oua, a avut o tendinta spre ameliorarea HDL-ului.

Mai puțina foame, mai multa satietate

Indivizii din grupul cu un consum mic de oua au fost instruiti sa manance la fel de multe proteine ​​ca si celalalt grup. Chiar dacă au fost consumatori de aceeași cantitate de proteine, grupul ce a consumat mai multe oua a raportat o mai puțina senzatie de foame și mai mare sațietate după mese. Acest lucru poate fi benefic in cazul persoanelor care încearcă să piardă în greutate.

autor: redactor SE – Toate drepturile rezervate supereva.ro (c) 2015

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.