7 secrete ale frumusetii, sanatatii si longevitatii

Cartea 7 Secrets to Beauty, Health and Longevity (7 secrete pentru
frumusete, sanatate si longevitate) este scrisa de Dr. Nicholas Perricone, mai
cunoscut ca autor al The Perricone Prescription, un program care reduce aparitia
ridurilor, prin optimizarea nutritiei.


In cartea Dr. Perricone 7 Secrets to Beauty, Health and Longevity, accentul
este pus pe un plan care va revitaliza corpul la nivelul celulelor, ducand la un
nivel mai bun al energiei, o dispozitie mai buna si o stare de bine mai
ridicata. Perricone sustine ca avantajele acestui plan depasesc reducerea
ridurilor si produc de fapt un efect puternic anti-imbatranire, ce reduce astfel
si riscul de boli cronice.


Elementele de baza ale dietei


Unul dintre capitolele cartii este dedicat celor sapte factori care trebuie
urmariti pentru a intarzia si a preveni aparitia efectelor negative ale
imbatranirii. Toate aceste elemente sunt luate in considerate in cadrul unui
plan dietetic, de suplimente alimentare si de stil de viata care este conceput
sa promoveze o viata mai lunga si mai sanatoasa.


1) intinerirea celulelor


Se concentreaza asupra imbunatatirii functionarii celulelor prin nutritie
optima. Asta inseamna cresterea dozei de alimente cu continut ridicat de acizi
grasi omega 3 si de antioxidante. Suplimentele specifice care stimuleaza
functionarea celulelor sunt si ele descrise: acidul alfa-lipoic,
acetyl-carnitina L si coenzima Q10.


2) fiti slabi toata viata


Va invata cum sa mentineti o greutate ideala fara a trebui sa numarati
caloriile. Perricone spune ca tot ce trebuie sa faceti este sa invatati sa
controlati nivelul zaharului din sange. Acest lucru poate fi realizat evitand
cele mai multe alimente ce contin carbohidrati, cu exceptia fructelor si
legumelor. El explica de asemenea ca putem chiar activa genele care suprima
pofta si comuta butonul genetic care ii spune organismului sa stocheze grasimi
numai cu niste ajustari dietetice simple.


3) sustineti structura de
sustinere a corpului


Arata cum puteti preveni pierderea densitatii oaselor, chiar dupa menopauza,
luand nutrienti cheie in combinatiile potrivite.


4) sa te simti bine in propria
piele


Perricone subliniaza ca semnele imbatranirii de pe piele sunt o reflectare a
ceea ce se intampla in interiorul corpulului. El spune ca cel mai bun mod de a
imbunatati aspectul pielii este sa avem o dieta de calitate, plina cu alimente
anti-inflamatoare, proteinele adecvate, impreuna cu anumite tratamente locale si
stimularea electronica a muschilor.


5) sex pe
viata


Pastrarea unei vieti sexuale sanatoase ofera multe beneficii pentru sanatate
si longevitate. Perricone arata ca neuropeptidele, feromonii si medicamentele
traditionale pot ajuta la atingerea acestui scop.


6) combaterea imbatranirii prin
exercitii fizice


Exercitiile fizice nu numai ca reduc incidenta bolilor asociate cu
imbatranire, ci ne si permit sa ramanem activi si in forma, cu capacitatea
integrala de a ne bucura din plin de viata.


7) reducerea stresului =
prelungirea vietii


Controlarea stresului mental si fizic este cheia pentru o viata lunga,
sanatoasa si fericita. Perricone arata care sunt strategiile pentru a infrunta
stresul, inclusiv suplimentele nutritive pentru combaterea stresului.


Alimente recomandate


Somonul salbatic, anchoa, pastravul, sardinele, avocado, carnea de vita
hranita cu iarba, uleiul de masline, ceapa, usturoiul, merele, fructele de
padure, grapefruit-ul, perele, piersicile, prunele, migdalele, fisticul, nucile,
semintele de dovleac, semintele de susan, iaurtul de capra, lintea, nautul,
ovazul, orzul, hrisca, spanacul, napii, algele, vinul rosu.


Exemplu de plan dietetic


Micul dejun:
 – Omleta cu spanac, ceapa si
ciuperci


Gustarea de dimineata
 – Iaurt de capra cu afine


Pranzul
 – Salada verde si carne de pui si
avocado


Gustarea de dupa-amiaza
 – Hummus cu cruditati


Cina
 – Somon la cuptor cu asparagus si sos cu
capere si lamaie
 – Salata de spanac cu zmeura proaspata
 – 1
pahar de Pinot Noir


Desert
 – Branza feta, nuci prajite si pere
proaspete


Recomandari privind exercitiile
fizice


7 Secrets to Beauty, Health and Longevity spune ca pentru a mentine starea
buna de sanatate pe masura ce imbatranim trebuie sa includem in program anumite
tipuri de exercitii. In mod ironic, multe persoane introduc in programul lor
tipul nepotrivit de exercitii, precum gimnastica aerobica in exces, ceea ce
poate accelera procesul de imbatranire.


Yoga si tai chi ofera beneficii fizice, mentale si emotionale care sunt unice
si nu pot fi obtinute prin exercitiile traditionale. Cartea include si un
program de exercitii de 10 minute creat pentru a stimula revitalizarea celulara,
cu descrieri detaliate si fotografii ale miscarilor.


Preturi si cheltuieli


Cartea Dr. Perricone’s, 7 Secrets to Beauty, Health, and Longevity: The
Miracle of Cellular Rejuvenation se vinde cu 18 dolari in SUA.


Avantaje



  • Nu necesita numararea caloriilor.

  • Ofera informatii unice despre lupta impotriva imbatranirii.

  • Are o abordare holistica ce recunoaste importanta adaptarii dietei, a
    activitatii fizice si a controlului stresului.

  • Contine retete.

Dezavantaje



  • Nu este axata pe pierderea in greutate.

  • Nu include un plan de alimentatie.

  • Pune un mare accent pe folosirea suplimentelor alimentare, ceea ce poate
    fi costisitor.

Concluzii


Dr. Perricone prezinta un plan complet pentru incetinirea procesului de
imbatranire, bazat pe cercetari stiintifice. Desi adoptarea planului dietetic si
a stilului de viata recomandate de autor aduc multe beneficii, unele dintre
suplimentele alimentare sunt foarte scumpe, deci multe persoane nu vor putea
urma intocmai programul.


  Forum unde comentam cu
placere


 Frumusete si
moda >>

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.