5 adevaruri despre fructe

In lunile de vara,
fructele se numara cu siguranta printre alimentele cele mai sanatoase

pe care ar trebui sa le includem in dieta noastra zilnica. Contrar opiniei
generale, fructele trebuie consumate totusi cu masura, mai ales daca tinem la
silueta. Unele dintre ele favorizeaza acumularea kilogramelor in plus. Iar
regimurile pe baza de fructe, care includ doar anumite fructe, desi ajuta la
pierderea kilogramelor, acest lucru se face in detrimentul masei musculare. Prin
urmare, atentie la ce si cat
consumati!
 

Pepenele galben poate fi mancat la discretie –
FALS!


Contrar parerii multora, pepenele galben nu
contine doar multa apa, ci si foarte mult zahar, avand in compozitie circa 14%
glucide. Cu toate acestea, pepenele galben contine caroten si provitamina A,
substante benefice pentru organism.



Grapefruitul ajuta in cura de slabire –
FALS!


Chiar daca acest fruct contine putin zahar
(are 9% glucide), nu va lasati inselate, crezand ca aciditatea sa naturala
elimina grasimile. In plus, substantele continute de grapefruit pot interfera cu
anumite medicamente, printre care tranchilizantele, imunodepresoarele si
antidepresoarele. Asadar, consumati-l cu
prudenta!



Ananasul ajuta la arderea grasimilor –
FALS!


Ananasul este, intr-adevar, un fruct slab
caloric (are 47 de calorii / 100 grame si 11,3 grame de glucide), insa in niciun
caz nu arde grasimile. De altfel, faptul ca nu exista aliment minune, care sa ne
faca sa slabim este un adevar demonstrat, de care ar trebui sa tineti
seama.



Strugurii
ingrasa – ADEVARAT!


Intr-adevar, strugurii contin 13  16 grame de
glucide pe 100 de grame, ceea ce inseamna cu o treime mai mult decat continutul
de glucide mediu al celorlalte fructe. Un strugure de 150 de grame are in jur de
80 de calorii. In schimb, strugurii sunt un excelent antioxidant. Prin urmare,
nu ar trebui exclusi din dieta.



Consumul de
fructe protejeaza organismul de cancer de colon –
ADEVARAT!


Este un adevar demonstrat stiintific faptul ca
un consum regulat de fructe reduce considerabil riscurile aparitiei cancerului
de colon. Fibrele din fructe accelereaza tranzitul intestinal si stimuleaza
productia anumitor acizi grasi care protejeaza mucoasa colonului de aparitia
tumorilor.



Forumuri recomandate la
Supereva


 Super Sanatate
>>


Sanatatea familiei (lucruri care ne privesc pe toti)



S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.