11 alimente care ajuta la pierderea in greutate

11 alimente care ajuta la pierderea in greutate

Cand vine vorba de alimentele care ajuta la pierderea in greutate, telina si paine prajita sunt deja clasice. Dar nu vei pierde in greutate rontaind cantitati limitate numai din aceste produse. De fapt, corpul tau va gandi doar ca ii este foame si se va agata de kilogramele in plus! Pentru a pierde in greutate in mod eficient si permanent, trebuie sa mananci. Dat mananca inteligent. Aici sunt 11 dintre cele mai bune alimente pentru pierderea in greutate.

Iaurt
Mmmm. Aceasta crema gustoasa este bogata calciu – iar studiile arata ca acesta poate reduce cresterea in greutate si impiedica absorbtia de grasimi la nivelul intestinului subtire.

/Images/legume-1.jpg

Oua
Transforma micul dejun intr-un impuls de ardere a grasimilor, sarind peste teancul de clatite si optand pentru doua oua sanatoase. Potrivit unui studiu, ouale inving carbohidratii atunci cand vine vorba de satietate.

/Images/legume-2.jpg

Fistic
Nucile ar putea fi ridicate in grasimi, insa fisticul contine genul de grasimi nesaturate sanatoase. Si, la fel ca toate nucile, fisticul contine proteine si fibre, senzatia de foame fiind redusa semnificativ.

/Images/legume-3.jpg

Grapefruit
Cercetarile confirma faptul ca statutul de celebritate al acestui fruct este real, ne ajuta cu adevarat sa slabim. Un studiu a aratat ca o jumatate de grapefruit inainte de fiecare masa ajuta la pierderea mai multor kilograme in comparatie cu cei care nu consuma deloc acest fruct.

/Images/legume-4.jpg

Avocado
Este adevarat, avocado chiar te poate ajuta sa ai o talie de vis! Cercetatorii ne spun ca grasimile nesaturate din avocado pot stopa foamea, iar senzatia de pofta poate disparea treptat.

/Images/legume-5.jpg

Ciuperci
Daca doresti sa incerci un truc simplu si gustos de a taia din calorii, inlocuieste carnea din retetele tale preferate cu ciuperci. Vei reduce in mod automat aproximativ 420 de calorii dintr-o masa, in mare parte pentru ca vei sari peste toate grasimile saturate din carne.

/Images/legume-6.jpg

Ulei de masline
Acest ulei bogat aflat in sosuri pentru salate si marinate contine o grasime mononesaturata numita acid oleic – care declanseaza un proces complicat in intestin, care in cele din urma ii spune creierului ca esti complet satul si te face sa nu mai vrei sa mananci.

/Images/legume-7.jpg

Cerealele integrale
Gata sa schimbi colaceii pe un abdomen plat, demn de un costum bikini pentru plaja? Arunca cerealele rafinate la gunoi si sa inlocuieste-le cu cereale integrale. Vorbim de orez brun, quinoa, ovaz, cereale integrale, paine si paste 100% integrale.

/Images/legume-8.jpg

Ardei iute
Adauga in dieta ta si ardeiul rosu iute. Un strop de iuteala de ardei iute poate face mult bine unei diete de slabire. Acesta contine capsaicina – compus termic din ardeiul iute, care, taie pofta de mancare.

/Images/legume-9.jpg

Bobul
Cremos si consistent, bobul este o sursa de proteine slabe si plin de flavonoide. S-a dovedit ca ajuta la impiedicarea acumularii de grasime pe abdomen.

/Images/legume-10.jpg

Orez cu legume
Adaugarea unor legume bogate in fibre cum ar fi broccoli, morcovi sau varza in orez, te ajuta in mod evident sa scazi numarul de calorii. Dar nu numai asta. Adaugarea legumelor in orez pare sa incetineasca golirea stomacului. Rezultatul final? Te simti plin mai mult timp.

/Images/legume-11.jpg
 

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.